onsdag den 13. maj 2015

25 random facts om mig!


Mig, mig, MIIIIIG!!! 


Jeg knækker finger
Jeg bruger over en time på at flade mit hår
Jeg bruger str. 40 i sko
Jeg sover med natbriller
Jeg føler mig nøgen og usikker uden neglelak
Jeg kan ikke lide fødder
Jeg bruge 5 dage, at Fifty Shades of Grey teologien
Jeg kan ikke lide farven lyserød
Jeg har en liste over ord jeg ikke kan lige og ord jeg kan lide
Jeg har brækket venstrefod, to gange
Jeg er bange for tandlæger
Jeg tager altid i min hoveddør tre gange, går jeg går ud af den, for at være sikker på den er låst
Jeg kan ikke lide bacon
Jeg bruger ikke offentlige toiletter
Jeg bruger kun grønne tandbørster
Jeg har været frivillig på Grøn Koncert tre år i træk
Jeg elsker lyden af regn
Jeg har to søskende
Jeg flyttede hjemmefra som 19 årig
Jeg har tre lykke tal
Jeg bryder mig ikke om, at tale i telefon med mennesker, jeg ikke kender
Jeg har rødt hår
Jeg har haft 11 marsvin, alt i alt
Jeg tænker ofte på engelsk
Jeg elsker kaffe

 // Laura Hougaard

NB: Alle billedere er originale, derfor ingen kopiering, uden tilladelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar